A kde všude budete ten můj dům prezentovat? Děláte i reklamu na Facebooku?
Na tohle se klienti při první schůzce ptají často. Dneska už prezentovat jen na Sreality prostě nestačí. Chcete-li, aby se vaše nemovitost prodala za zajímavou cenu a k těm správným lidem, je potřeba od makléře chtít víc aktivit a pokrýt více kanálů:
1️⃣ Reklama na Facebooku? Ano, ale ne vždy je nutná.
Ne každou nemovitost prodáte stejným způsobem. Facebook je důležitý hlavně u dražších a luxusních domů, kde je klientela logicky menší a prodej náročnější. Zde se vyplatí propagované příspěvky. Profesionálním makléřům spravují sociální sítě marketingové společnosti.
2️⃣ Nepodceňujte lokální aktivity
Nemovitost se prodává i v okolí a velmi často ji koupí ten, kdo zná lokalitu. Ptejte se makléře, zda umístí plachty, roznese dopisy sousedům ve čtvrti, nebo zda kontaktuje své klienty, kteří podobnou nemovitost poptávají.
3️⃣ Kvalitní prezentace je základ
Nemovist se Vám bude prodávat obtížně, pokud nevypadá skvěle. Dobrý makléř v případě potřeby zajistí úklid a homestaging, poté s fotografem nemovitost nafotí, natočí videa ve více formátech, zajistí dronové záběry. Skutečnou specialitou je 3D sken, kdy si nemovitost pomocí rozšířené reality můžete metr po metru projít doma z gauče. Profesionální vizuál je dnes prostě klíčový.
V praxi je správné nastavení strategie složitější, než aby se vše vešlo do jednoho příspěvku. Za každým krokem by ovšem měl stát zkušený makléř. Pokud zvažujete podobný krok, ozvěte se mi – připravím pro Vás konkrétní postup na míru.
Zajímá vás cena vaší nemovitosti? Klikněte níže a nechte si zpracovat online odhad zdarma!